Friday, December 21, 2007

1st x'mas pReSenT

YTd nite... b4 going out for dinner.. my 啊弟送我今年我收到的第一份 x'mas present... hmm... 其实也不算是个惊喜因为前几天他问我,我想要什么礼物呢。。他也很 observant... 发现到我钱包破了。。昨晚,他就送我那份礼物了。。我收到时,有点不好意思因为我没准备什么送他呀。。真得很感谢他送我那份礼物哦。。。 啊弟呀,除了谢谢。。 也不董该说什么才好。。 可是昨天也给了你一个吻了哦。。 算是礼物吗?哈哈。。 虽然是强吻,可是说什么也是一个吻咯。。

this is the present he gave me.. with a card summore...

"yo! Merry Christmas!!! The past is the past...So please don't think too much la.. You must look forward... Still ....(秘密)....So wish you all the best la.. And please la i beg you don't always think of 'XXX'."

累啦~~

Photobucket

再次要谢谢一直陪伴着我的朋友。。
陪伴着我的啊弟。。
大嫂。。

i noe.. in this world, there are still a lot of things waiting for me to do... thus, i will (like wat pei xian always say)

-KEEP MOVING FORWARD-

No comments: